Izgleda kao krivotvoreni artikl
VažnoKada vas obavijestimo da je paket trebao biti dostavljen, imate 2 dana da prijavite problem i podnesete zahtjev za povrat sredstava (u skladu sa Zaštitom kupca)
Ako ne prijavite nikakve probleme u tom razdoblju (ili ako pritisnete „Sve je u redu”), dovršit ćemo narudžbu i proslijediti vaše plaćanje prodavaču.
Ako smatrate da je artikl koji ste primili možda krivotvorina, slijedite ove korake kako biste zaustavili narudžbu i poslali zahtjev za povrat sredstava:
Objasnite problem prodavaču. Snimite jasne fotografije visoke kvalitete uz dobro, prirodno osvjetljenje. Provjerite je li i tekst čitljiv.
Pošaljite fotografije sljedećeg:
- Cijeli artikl
- Sumnjivi dijelovi artikla
- Etiketa s uputama za održavanje, sve stranice i strane (npr. upute za održavanje i materijali)
- Serijski broj artikla
Pritisnite „Pošalji prodavaču” da biste podnijeli zahtjev za povrat sredstava
Nakon što prodavaču pošaljete zahtjev za povrat sredstava, vaša će narudžba biti zaustavljena kako bi vaš novac bio siguran dok se problem ne riješi.
Razgovarajte s prodavačem o mogućnostima povrata artikla i sredstava. Prodavač može:
- izvršiti povrat sredstava bez traženja povrata artikla ili
- zamoliti da vratite artikl kako biste dobili povrat sredstava.
Kupac obično pokriva troškove dostave povrata. Međutim, možete razgovarati o tome s prodavačem i on može ponuditi platiti trošak kada pošalje zahtjev za povrat.
- Ako prodavač odluči platiti povrat, moći ćete koristiti samo integrirani način slanja za povrat artikla.
- Ako prodavač traži da platite povrat, možete koristiti integrirani način slanja ili organizirati vlastiti povrat s praćenjem paketa (način slanja prilagođenom dostavom).
Osim toga, možete otkazati zahtjev za povrat sredstava i dovršiti narudžbu ako vam nije potreban povrat sredstava. Pritisnite „Otkaži i zadrži narudžbu” kako biste prenijeli plaćanje prodavaču.
Ako prodavač zatraži povrat, pritisnite „Vrati narudžbu” kako biste provjerili svoje mogućnosti.
Možete učiniti i sljedeće:
Ako prodavač zatraži povrat, pritisnite „Vrati narudžbu” kako biste provjerili svoje mogućnosti.
Možete učiniti i sljedeće:
- Iskoristite integriranu opciju dostave povrata na platformi Vinted
- Odaberite pružatelja usluge dostave za povrat i preuzmite naljepnicu ili kod za slanje koje generira Vinted.
- Dogovorite vlastitu dostavu povrata s praćenjem i platite je zasebno.
- Iskoristite pružatelja usluge dostave s praćenom dostavom i podijelite sljedeće s prodavačem:
- Valjani broj za praćenje paketa
- Fotografija artikla u pakiranju
- Fotografija naljepnice za slanje (s vidljivim brojem za praćenje te imenima i adresama pošiljatelja i primatelja)
- Sami ćete biti odgovorni za organiziranje povrata i plaćanje troškova dostave
- Pitajte prodavača za podatke za kontakt ako ih pružatelj usluge dostave zahtijeva.
- Ako se ne možete dogovoriti s prodavačem ili on ne odgovara, možete nam se obratiti kako bismo pronašli rješenje.
- Iskoristite pružatelja usluge dostave s praćenom dostavom i podijelite sljedeće s prodavačem:
Nakon što ste potvrdili opciju povrata, morate nastaviti s povratom. Ne možete promijeniti odabir ili otkazati zahtjev za povrat sredstava.
Ako integrirana opcija dostave nije dostupna za povrat, morat ćete organizirati vlastitu dostavu.
Zapakirajte povrat
Paket zapakirajte na siguran način kako bi se sigurno vratio. Sve vratite u istom stanju u kojem ste ga zaprimili (tj. artikl ne biste trebali prati niti koristiti). Uključite sav sadržaj originalnog paketa (npr. račune, naljepnice, vrećice za zaštitu od prašine).
Rok za povrat narudžbe
Nakon što prodavač zatraži povrat, imat ćete 5 radnih dana za slanje paketa. Ako povrat ne pošaljete na vrijeme, vaš će se zahtjev za povrat sredstava automatski poništiti, a vaše će plaćanje biti proslijeđeno prodavaču.
Povrat sredstava
Povrat sredstava dobit ćete kada prodavač primi povrat i potvrdi da je s njim sve u redu (ili nakon što završi razdoblje za potvrdu narudžbe).
Vaš povrat sredstava obuhvaća:
- cijenu vraćenih artikla,
- naknadu za Zaštitu kupca za sve vraćene artikle
- i troškove dostave za izvorno slanje narudžbe.
- Pritisnite Prikaz pojedinosti o problemu na zaslonu razgovora s prodavačem
- Pritisnite Obratite nam se
- Pročitajte uvjete za povrat sredstava i pritisnite Slažem se, pošalji kako biste proslijedili problem našem timu za podršku
Javit ćemo vam se u roku od 48 sati.
Ako pregledamo sve dokaze i postoje jake indicije da je artikl krivotvoren, nećemo zatražiti da ga vratite prodavaču već ćemo vam odobriti povrat sredstava. U slučaju da je krivotvoreni artikl dio grupe artikala, morat ćete vratiti sve prijavljene artikle u grupi artikala osim krivotvorine.
Saznajte više o povratu artikla i našim Pravilima povrata sredstava.